Spänd

Har haft det mysigt med mina kusiner ikväll! vi såg film. jag klippte Ciccis hår! :) tycker mycket om mina kusiner!!! :D
Var också en sväng idag till dollarstore och inhandlade billiga färger. Tänkte köpa dukar också men tji fick jag. De var slut. De fanns svarta men jag hade brist på pengar för att inhandla det. Fick dock en lång av syrran. Ska bli spännande att måla på en svart duk! ;) haha
Just nu är jag som på moln. Vet mest inte vars jag ska ta vägen. Vill bara hem för att... jag vet inte? Vill... bara att tiden ska gå! Hoppas jag får jobbet. Hoppas jag får lägenheten. Då är mitt liv perfekt! ;) Jag orhan och Tamar! :D
Kommer aldrig kunna somna i natt... får väl hitta på något lustigt.
Eller så somnar jag direkt jag lägger mig. Slappnar av. känner pressen och stressen rinna av mig... vem vet?!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag läser så mycket kärlek och liv i dina inlägg så jag blir rörd. Må det nu gå bra med jobbet så känns din framtid tryggad

Kramar i mängder till både dig och sys <3

2012-02-10 @ 09:02:08
URL: http://kapelletslatte.se
Postat av: amelia

Och jag tycker mycket om dig!! Jag hoppas verkligen du får jobbet! Då kan vi ha maskeradparty för hela slanten ;D

2012-02-10 @ 14:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0