städa?

Självklart fick jag ju inte ens fram frågan om pengarna då det var en annan kvinna där. Alltså inte min handläggare. Jag var ju tvungen att upprepa allt gammalt så det jag egentligen ville fråga om kändes svårt.
Var kul att köra bil också. Eller egentligen var det oväntat tråkigt för att inte ha kört bild på några månader. Det var som vanligt. Förutom den spänningen att handbromsen är trasig och jag inte får lägga i den. Jag la en stor tröja på för att inte råka göra det automatiskt! haha Det gick bra!
..
Sitter och äter kivi nu! ;) Funderar på om jag har något att göra idag. Om jag ska packa mer? Vill egentligen städa lite. Men vet inte hur jag ska bära mig åt då allt är en röra. Är nog bättre att vänta lite med allt. Närmare flytten.
Skulle kunna städa undan bara lite smått så det är trevligt att vara där inne. För det är det inte nu. Inte ens Tamar trivs där nu. :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0