Stilen

Näe.. nu har jag suttit inne alldeles för länge. Varit hemma. Man blir så slapp.
Jag vill faktiskt känna mig lite tvungen att byta kläder. Fixa håret lite... kanske till och med sminka mig. När gjorde jag det senast?
Min senaste utflytk var till kyrkan och där känner jag ju mig lika hemma som någon annan stans så jag bar som vanligt mina långkalsonger... haha ruffsig i håret och slapp!
Nej nej... jag vill som en vanlig dag bara ut på stan. Eller hälsa på någon. Vad vet jag!
Gillade att jobba i klädbutiken. Då kändes det som riktig press att varje dag se presentabel ut. Vilket mamma tyckte jag gjorde dåligt då nästan alla mina kläder är trasiga. Hon skämdes för mig!? haha XD
Kan hålla med om att hål mellan benen på jeans är inte så hett.
Mitt blivande jobb kommer väl inte medföra behöv av att vara fin. Stå i ett växthus och plantera. haha
Får hoppas på andra nöjen framöver... ;) Dejter med Orhan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0