Stökigt och risigt

Måste ju vara en av de sämsta i att ta tag i saker.
Allså såna där tråkiga saker. Vet inte vars tiden tar vägen men plötsligt går den fort. Varför oroade jag mig förut att veckan skulle bli seg?
Mitt rum är under all kritik. Det luktar illa (Tamars låda) och det ser hemskt ut!!!
Har hela tiden inte orkat. Har ju packat. Det har varit saker överallt. Men nu börjar jag inse att jag ska ju faktisk bo här i typ en vecka till. Och även om det nu under denna vecka kommer hamna mer saker på golvet och att jag kommer storstäda den mot slutet är det trevligt att bo i ett mysigt rum!
Inga tavlor. Ingen dekoration. jag vet. Men i alla fall en fri skrivbordsyta och ett rent golv! Det räcker!!!
Till och med jag ser ut som ett vrak. Så det kanske är dags att vårda mitt yttre lite. Duscha och kamma håret lite haha...
Har hela dagen tänkt att jag ska göra det. Men det kommer saker i vägen?! Förstår inte hur. Möjligen kommer jag nu när det typ är dags att lägga sig sätta igång med min nattenergi. Städa kattlådan och plocka rent. Dammsuga får jag väl undvika med tanke på mina familjemedlemmar! :P

Kommentarer
Postat av: Linda

MMm inte helt okej asså:/ bara o hålla ut !

JA lätt asså !! Vore sjukt kuligt !! :D PÅ med dom snygga klackskorna och ha en nice målar träff !! :D

2012-02-24 @ 21:48:23
URL: http://realbeautyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0