Tankar som kommer

Varför har mannen med arbetet inte ringt? Fick jag inte jobbet?! Kommer han ringa i helgen???
Vore så fantastiskt att redan nu veta att jag och Orhan direkt kan flytta iväg nästan. Att vi inte behöver störa mina päron. Att vi direkt att påbörja vårat eget liv.
Men han verkar ju ha svårt att bestämma sig. Kanske inte så konstigt. Många söker jobb nu för tiden!
MEN JAG ÄR JU BÄST!!!
..
..
Det är vad jag funderar på just nu. Medan jag också oroar mig för hur jag ska kunna sova nu ikväll när jag drog ut på uppvaknandet så våldsamt i morse!
I morgon ska jag då upp  i tid. Vill inte sova länge. Då lär jag inte somna på tåget hem!
..
..
Ja för i morgon är det ju hemresa! :) Känns det trist? Njae... Är det skönt? Ja!
Mest för att det känns som jag ska hämta Orhan då!
Hem och få tiden att gå. Det ska jag göra!!!
Frågan är ju dock om tiden går så mycket fortare hemma?! Kommer bara gå i paus och vänta på samtalet! Om jag fått jobb!!
Borde väl börja söka annat också! Kan inte lita på det så våldsamt.
Men det var så inpå. Jag till och med har en lägenhet redo!!! Så nära har det aldrig varit! (Känns det som!)
..
..
Uj.. man tänker mycket när det är dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0