Tecknad film!

Ja... inget ont är utan gott med sig. hm. Inget ont för gott med sig? Nej.. hur säger man.. AH. Det kom något gott ur det onda?! haha
Ingen resa idag men istället hann jag göra klart videon till pappas låt! Som jag för länge sen påbörjade. Där till och med jag skriker lite. (Hoppas i alla fall pappa väljer den skrikiga varianten. Jag är så stolt att jag lyckades ta de tonerna! Men pappa tycker det är för skrikigt. Tss... att skrika. Det är passion!)
Visst är det kvar lite att göra. Den måste godkännas. Texten måste fixas. Jag är lite smått osäker på de nämligen. Antar att sången kommer bytas ut också!
Bilden är inte från filmen. Men målad i samma program! haha
Så småningom hoppas jag den kommer ut här! :) Så ni alla får se. Och höra mig sjunga för första gången på länge haha... (Bara för att Orhan tyckte jag lät lite som Evanescence så vågar jag sätta ut den här! hahaha)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0