Time for tea

Åt nyss middag och tog sedan en lång prommis.Två varv runt byn istället för bara ett! ;)
Japp. jag åt middag klockan tolv. Kokade mig lite spaghetti.... Så kan det bli ibland. Vet inte hur men det blev så. Åt en semla med mor och far innan de lämnade huset och sen hade jag som inte tid. Var knappt hungrig.
Problemet nu är ju att jag är tesugen. Men kan inte koka i köket mitt i natten. Så måste gå dit och hämta vattenkokaren... Eller så kan jag ju använda min!? :D Vilken fantastisk ide. Har ju tagit ner den från vinden.
Underbart... Ska börja göra det till en vana att dricka te sent på kvällarna. Skulle bara haft massa tepåsar och mjölk på rummet också haha..
Nej.. När jag nu får mitt egna hem är det inte längre något problem. Kan smyga upp hur ofta jag vill på nätterna och dricka te! Sovrummet ligger inte alls bredvid köket! ;)
En blivande tehörna?!?
..
Eller så dushar jag först nu och ser sen på film och dricker te efter! :)
Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0