Tjejkväll!

I morgon bär det av till Bygdeå. Mest för att kolla på lägenheten. Arbetsgivaren visste inte om han var i trakterna då. Men jag skulle höra av mig så fick vi se!
Ja hoppas! Men annars får jag väl ta en tripp till Umeå senare i veckan! Han ville träffas.
Han var också imponerad att jag hittat en lägenhet och ville veta hur. När jag nämde att det var via kyrkan, då mina farföräldrar jobbat där en del, sa han:
"Tänkte nästan det. Du skrev ju att du var aktiv i nå församling så då tänkte jag att du säkert har kontakt me kyrkan eller nå!"
;)
Idag har jag varit på second hand och umgåtts med syster och kusiner. Vi hade ensam afton och såg film, drack smothie och pratade. Före det åt vi såklart en god middag med farföräldrarna! :)
På second handen hittade jag inget särskilt. Kanske en tekanna. Men jag är alldeles för rädd för att handla att jag inte tog de. (svart och fin för 15 kr! )
Mest var jag ute efter bord eller soffa. Men sofforna var nog allihopa från sjuttitalet. Det fanns bara tre bord. Ett plast, ett utfällbart som såg ut som ... och ett old Ikea style med snea ben!
NEJ TACK!
Tittade snabbt efter taklampor till köket. Men föll inte direkt för någon!
Blir lättare att leta möbler när man vet hur lägenheten ser ut och vad man saknar och får plats med !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0