tolvkaffe

vaknade i morse och tänkte:
"VART ÄR JAG?"
Såg en garderob och kunde inte få ihop det med något. Inte mitt rum i alla fall!
Funderade. Åkte jag tillbaka till Orhan? Ja det gjorde jag nog.
Hörde någon röra sig bakom mig och tittade åt sidan.
Inte Orhan med Ulrika. Då föll allt på plats.
Jag är ju i Lycksele hos farmor och farfar
Läskigt eller löjligt!

Nu sitter jag och glor på tv. Inte för att det fanns något kul program. Men det är märkligt skönt att ha någon som pratar i närheten!
Nu är det också dags för tolvkaffet! ;) Gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: orhan

i did have kind of same problem...when i did woke up i felt somethink behinde me...i did think that it was you...when i did turn around, it was just the big pillow i am usual to put agaist the wall...miss you!

2012-02-07 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0