Trött

Aaah.. blir tokig.. Inte visste jag det var så svårt att flytta. Hur man ska få upp möbler. Saknar ju bil. XD Så är så beronde av andra.
Jaja... på något sätt löser det sig. Men jag önskar mycket att Orhan var här nu. Så att vi kan planera tillsammans. Jag vill ha support!
Var nyss på bön. Trevligt. Första gången i kyrkan sen... sen jag stack till kosovo.. Så det är länge sen! Allt var då som vanligt där. Nu sitter jag med min kopp te och känner mig trött på smörgås. Vill inte äta mera smörgås. Usch för att tina bröd och äta ost!
Samtidigt vet jag mycket säkert att jag när jag ska sova kommer bli hungrig! Och det är så svårt att smyga upp på natten och ta en banan utan att väcka päronen. Eller den där smörgåsen som jag försöker undvika!
Just nu känner jag mig trött och sliten. Längtar efter min man med kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0