Snö!

Var ute och skottade! Trevligt. Då snön var nyfallen var den inte hemskt tung. Enda problemet var väl att grannen kom ut också och skottade allt så perfekt att jag fick lite krav på mig. Inte ska jag vara sämre inte!!
Tamar hängde med och hon började med att sprätta runt i snön. Kasta iväg den och sen anfalla den. Sen lade hon sig bakom en snöhög och spanade med kisande ögon på mig medan jag skottade. Misstänksamt!
Hon klättrade upp i ett träd och roade sig med att sprattla runt så snö föll ner i min nacke! TACK!
Vi gick in och värmde oss. Men se, Tamar fick mersmak och ville ut igen. Nu är hon misann ute och leker i snön?! Är det ett tecken på att våren är påväg. Eller att hon förstår att snart blir det värre (i Bygdeå) så det gäller att passa på haha...
Nu ska det ätas lunch! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0