Kläder?!

Jag är ingen shoppingmänniska. Det gör ont i mig att köpa något onödigt. samtidigt som jag ibland längtar. Jag är nog också lat. Hittar jag något som jag behöver är det otroligt lätt att ångra sig. Så slipper jag ångra mig sen, stå i kö eller kånka på den!
Nej nej... det ska krävas mycket för att jag ska köpa något till mig själv. Då ska jag verkligen behöva det!
Igår gjorde jag ju dock ett spontant köp! Så nu liksom känner jag för att shoppa mer. Galet
Min garderob är så full med trasiga kläder att jag liksom inte kan se om jag saknar något! haha
Alla kläder är från Nelly.se
Jag ska ha ett par såna där platåskor med höga klackar. Hur länge har jag inte längtat efter såna! Är också sugen på att köpa en klänning så jag sitter och spanar på det nu. Har ju också en anledning då det är bröllop till sommaren! ;)
jag brukar vanligtvis aldrig köpa nya kläder till bröllop. Jag tar vad jag har hemma. jag köpte en klänning i Tjeckien för många år sen. Den har jag återanvänt nå våldsamt!
Nej. Nu ska jag ha en ny, snygg klänning. Men snygg urringad rygg!!!
Usch vilket löjligt inlägg!

Kommentarer
Postat av: amelia

Den vita klänningen var ju görsnygg! ;)

2012-02-16 @ 22:25:24
Postat av: Ciccilull

Det var väl inte alls ett onödigt inlägg! ;) Inte för oss tjejer som kan känna igen oss i alla fall.. Måste säga att jag verkligen älskar platåpumpsen med nitarna. Om du köper dom så kommer i alla fall jag bli lite avis.. Inte för att jag skulle kunna gå med sånna skoa, överhuvudtaget.. haha. Men i alla fall!! Åh, längtar tills du kommer Petris! Kramar

2012-02-17 @ 09:09:35
URL: http://ciccilull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0