Inredning

Hela tiden söka efter saker. Eller.. inte söka. Men man kommer på saker. Idag när jag stod och lagade spaghetti slog det mig att vi inte har någon sådan sak. Det där verktyget man har för att ta upp spaghetti. Kanske inte det mest nödvändiga i livet men det är otroligt händigt. Plus att jag och Orhan äter stora mängder pasta! :P
Förutom det kom jag idag på dammsugare! Det är ju om något en viktig sak. haha... Kollade lite med pappa på biltema och det finns ju "rätt så" billiga...
Soffa letar jag konstant efter på internet. Vägrar köpa en sån där ful. Jag menar. Även om man vill ha och är fattig, är jag inte desperat. vi får ju inte ha uppe gardiner och tavlar. Så på nåt sätt måste man ju göra det fint. Då vill jag inte ha en stor och blommig soffa i rummet! nej nej...
(Ska inte säga för mycket. Jag vet inget om Orhans stil på soffor och han blir irriterad om jag låter alldeles för hård åt någonting som det visar sig han gillar!)
Allt på bilden är från IKEA.
..
..
Tror det blir lättare att se, när man väl är där, vad man saknar för något. Just nu är det kaos i mitt huvud. Vad har vi egentligen i alla lådor? Är det lättare att köpa det där eller transportera det härifrån.
Ska bli skönt när Orhan kommer så kan vi diskutera tillsammans.
Transport också. När ska man börja hyra en släpvagn som man kan lämna där. De kanske är jättepopulära och tar slut?!
Sen kanske det finns en mycket bättre lösning. Möjligen är tredje grannen härifrån bästa kompis med en lastbilschaufför som kör mellan Skövde och Umeå! XD
(Har ni någon billig, smart lösning. Tveka inte att höra av er!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0