Det blir bra

Vet inte om maten blev bättre än igår. Stekte lite kött jag marinerat och åt det med kokt vitkål! haha.. Gott.. Gjorde däremot en äcklig sås till jag inte ens fick i mig. Klantigt! :P
Syrran och jag sitter vid varsin dator och knapprar. Jag är pysselsugen. Måste vara något märkligt. Att just när det blir kväll få inspiration till att måla eller städa osv. Men det är som trevligast då!
Vi såg nyss på smurfarna. En riktigt dålig film enligt mig. Men jag vet inte vad jag förväntat mig. Kanske hade barndomens glada bild av dem i huvudet.
Plus att den var dubbad till svenska. Hatar dubbade filmer. Det är fult och dåligt!
Allting känns lite ljusare nu. Märkligt hur livet kan gå upp och ner. Det är ju trots allt bara 8 dagar kvar i morgon till Orhan åter igen kan ringa till ambassaden och det då finns en liten chans, en otroligt liten chans, att kortet är klart. Men en liten chans är ju bättre än ingen!
Orhan däremot kör en annan teknik. Han läser att migrationsverket säger att det tar mellan 3-4 veckor för kortet att bli klart. Så han tror inte det är klart förrän den 8:nde. Bättre att bli glatt överaskad än besviken!
Jag kan inte hålla med. För jag hoppas alldeles för mycket haha Tokigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0