Forget your boyfriend.

Mina skor!!! :D Glad
(Om ni undrar över rubriken är de skornas namn, för er som är intresserade. Gillar inte namnet men det gör detsamma!)
Kan till och med gå i dem. De är nästintill lättare att gå i än de skor jag hade på balen. Vilka är snäppet lägre. Märkligt...





Det stod på nelly där jag beställde dem att de var små i storleken. Klickade på en storlek större men när jag läste alla kommentarer skrev alla. "Beställ INTE en större storlek!" Så jag ändrade och tog min vanliga storlek.
Förstår vad de menar nu. det är snarare modellen som är märklig. För lagom stora är de. Mina fötter glider nästan ut ibland! Men mina stackars tår!!! Man ska nog ha någon sorts nylonstrumpa för att glida i. De är liksom tighta på lilltån. Men det är väl sånt man får när man beställer. Jag får helt enkelt använda dem lite så de tänjs ut! :P
Har ju haft skor förut som dödat mina fötter. Fått dem att blöda. Varit så små så jag inte vetat vars jag ska ta vägen. Men så plötslig sitter de som en smäck!
De här skorna ska jag ju inte arbeta i heller haha...
Jag upplever just nu den korta och flyktiga tillfredställelsen ett nytt köp ger. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0