8 frågor

Vad gjorde du för 10 år sedan? Jag var bara 11 år gammal. Ehm... minns nästan ingenting. Jag gick på Älgarås skola. Var allmänt ensam och utanför. Skulle jobba på zoo eller något sånt. Längtade upp till norra Sverige. Hade ett marsvin! :P
Afrodite (Indra i bakgrunden men för 10 år sen var hon inte min!)
..

vad gjorde du för 1 år sen? Lättare fråga. ;) Jag var tillsammans med Orhan. Hade gett upp att söka jobb. (var övertygad om att det inte gick) Var med på Pomona som skulle hjälpa mig att få jobb! haha... Kämpade för att få gifta mig med Orhan och väntade och hoppades att han skulle få  uppehållstillstånd! Jag var rödhårig... och hade gaaanska långt hår! :P
..
..
..
..
Fem sånger jag kan utantill: Kan mååånga haha... Eller så kanske jag bara kan dem nästan och tror att jag kan dem! :P Men vi drar till med några då.
"Talking to the moon" Bruno Mars
"Borderline" Amanda Jenssen.
"Rock with you" Michael Jackson
"Jesus Christ Superstar" (haha kunde då typ hela musikalen utantill förr. Tillsammans med syrran.) kommer inte på vad han som skrivit den heter! Den kända musikalskrivaren...
"Bara hos dig" (vet inte om den heter så haha) ehmm han heter... Johan? Bengt? haha ledsen minns inte!
..
Fem saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär: Uj uj... Skulle nog skänka en rejäl summa till någon förening som jobbar för nåt. (dåligt formulerat) Vi drar till med trosgnistan eftersom jag har ett fadderbarn där haha. ;) Kanske skulle ge någon liten gåva till en och annan familjemeddlem också! ;) Skulle köpa ett finfint hus till mig och Orhan med stor trädgård där vi kan ha massa djur. Skulle sluta söka jobb och satsa på att bli blomsterkonstnär istället! :D Skulle köpa en rejäl resa till mig och Orhan.
På tur i Italien.
..
Fem dåliga vanor jag har: Vad räknas som dålig vana? haha Ehm kanske att jag gärna sover länge på morgonen. Att jag är dålig på att ta tag i saker. Att jag trummar takter med fingrar, ben och tänder hela tiden! Jag dricker kaffe!!! :O Jag skulle kunna äta godis varje dag om jag fick chansen!
..
Fem saker jag tycker om att göra: Skapa på olika sätt. Promenera på natten. Brottas! Laga och äta mat!!! Sminka mig!
..
Fem saker jag aldrig skulle klä mig i: En stor klänning a la gräddbakelse!!! XD haha Illrosa kläder!!! Mancheserbyxor, Päls, En stor "tjusig" hatt kanske!
Mardrömsklänning!
..
Mina fem favoritsaker: vadå omöjlig fråga.. saker, saker, saker... Hm. Mina krukväxter kanske om jag får räkna det som en sak! :p Använder ju datorn mycket så den och bredbandet! Min kamera kanske?! Och de där färgglada tallrikarna Orhan fixat ;) Ser fram emot att servera mat på dem haha... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0