Våren kommer

Igår somnade jag mycket sent. Fick den värsta saknaden efter Orhan någonsin och var ganska så lite mycket ledsen om man får uttrycka sig så!
Vaknade på grund av det då också mycket sent. Märkligt ändå. Jag minns mycket väl hur jag var vaken. Tittade på telefonen. Men jag måst glömt kollat på klockan. För nästa gång jag vaknade var den tolv. Skit också!
Upp och åt lunch med Ulrika. Spaghetti carbonara. (man måste passa på när det finns bacon i huset.)
spaghetti carbonara ja. En av de orsaker till att jag föll för Orhan?! Han visste vad carbonara var. Alla andra där i hyreshusen snackade spaghetti och det gjorde mig galen! Man kan inte bara äta spaghetti. Vad ska vi äta till!? Jag föreslog carbonara och han sa att det var en bra ide! :) Och han inte bara visste vad det var. Han gjorde det på samma sätt som jag!!! :D
Då förstod jag att det var vi! (haha nej det minns jag inte!)

..
..
Idag ska jag städa huset. syrran gjorde lite redan i morse så jag tänker dammsuga och städa toaletter. Inga problem för mig. Just de två sysslorna gillar jag mest! Städa toaletten för att man ser hur ren den blir! :) Och dammsuga för att man vet vad man ska göra och det är kul att se de små dammråttorna hädan gå!



Ute smälter snön bort. Kanske Orhan kommer till våren.
Skulle nog fägna honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0