Varför ändra mig!?

Men varför ska jag försöka?
Finns det någon som helst anledning till att jag ska försöka vända dygnet "rätt" nu?
Nej...
Orhan är inte här, jag har inget jobb och inga andra sysslor på dagen. Nej... det finns helt enkelt ingen anledning.
Så nu har jag bestämt mig för att låta det vara.
Jag somnar vid fyra och vaknar mellan nio-tolv. Det är ok!? Eller hur!
Jag mår bara dåligt av att försöka och inte lyckas. Jag är en nattperson. varför inte låta mig vara det!
..
..
Idag ska jag ta tag i det sista prydnadssakerna och tömma en väska på Orhans lillasysters kläder. Får se om jag lyckas få dem till henne igen eller om de ska skänkas till andra. Hur som helst. Väskan är bra och jag kan ju lägga egna kläder där sen när jag ska flytta! :P
Sen får resten av dagen vara som alla andra dagar. Slapp!
..
..
Nu ska jag sluta ligga här och skriva. Dags att gå upp och äta frukost/lunch! ;) Me like....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0