Vinden

Har just varit uppe på vinden och tagit ner lite av mina saker jag fick upp där i höstas. Även lite tomlådor så jag kan packa ner ett och annat haha :P
Tamar följde också med.
Jag tog yttervägen. Jag saknar de där tricepsmusklerna att liksom ta med en arm på var sida av uppgången och dra upp min kropp! Och att hålla på och bygga ett torn av stolar och grejer.. Nej nej.. mycket lättare att gå ut och slänga upp stegen!
Tamar stod nedanför och tittade på mig. funderade att klättra ner och hämta henne. Men när hon såg mig fick hon fart. Kan matte kan jag. Så hon klättrade helt enkelt upp för stegen. Såg mycket gulligt ut må jag säga! ;)
Nu sitter jag i mitt rum igen. Ska sätta igång! Alla prydnadssaker och sånt finns det ingen anledning att vänta med. Kan ju också packa alla kökssaker. Plus kolla igenom att vi äger allt. Annars blir det till att handla! ;)
Kram
Sen får vi se hur många möss jag hittar i tomlådorna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0