Mage

Idag var det finväder igen. jag menar. Hela detta år har varit soligt. Mycket bra! :)
Idag promenerade vi åter upp i bergen. Runt Orhans hus. Men fortsatte uppåt och sprang sedan ner hela vägen. Hemska saker. lite otäckt. Lite lerigt. Lite tufft. Mina fötter var bruna efter då leran trängt igenom skor och strumpor.
Inte fick jag bada heller då den stora kastrullen att värma vattnet med var utlånad till begravning...

Bild från sverige...

Idag åt jag mage också. Det var hackat, stekt med lök och sen in i nå små bullar i ugnen så de blev lite som vårrullar. Eller friterade piroger... XD det var gott hur som helst. Men jag fick anstränga mig å det yttersta att inte börja tänka på mage. Eller slicka runt och känna den lite knottriga ytan på vissa större bitar.
Åt en bulle. Sen var jag slut i huvudet av all koncentration. På samma tid åt Orhan 7! XD haha...
Åt lite burek istället efter! :P
Kram

Kommentarer
Postat av: anna

Bra gjort! Här har vi ätit ägg och havregrynsgröt:p

2012-01-03 @ 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0