...


Under min tid i Kosovo har jag...

  • Förlorat mitt hår! :(
  • Klippt håret för 50 kr! ;) Hos frisör för första gången! XD
  • Lärt mig säga Kallt och ät på romani. ;)
  • Förstått hur mycket jag gillar maten hemma i Sverige!
  • Ätit mage...
  • Inte druckit kvällste!
  • ändrat min dygnsrytm och lagt mig runt nio-tio, gått upp vid sju!
  • Handlat billigt. (Kommer få en chock när jag återvänder till Sverige?)
  • Spenderat min längsta tid någonsin hemifrån päronen!
  • Sett många söta hundar och katter!
  • Hört mycket balkanmusik!
  • varit konstant blöt om fötterna!
  • Inte använt min telefon nå mycket!
  • Ätit en ny sorts frukt. Jag redan glömt namnet på!
  • Insett hur lyxigt jag har det hemma....
  • Sluppit stressen av att söka jobb!
  • Ätit mycket gravo!
  • Suttit på golvet och ätit. ;)
  • Druckit turiskt kaffe.
  • Druckit ryskt te i små glas. XD
  • etc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0