En ny dag att använda.

Ensam hemma idag. Yey.. efter lunch i alla fall.
Kunde kanske följt med för att hämta mitt pass. Men. Tror det är bättre jag gör det ensam en dag så vi slipper betala för en resenär till. (har ju ett kort nu!)
Solen skiner idag. Så jag skulle ju kunna gått ut om jag tyckt det varit kul. men det finns ju absolut inget att göra ute! Inget att plocka än. Kanske några osöta blåbär!
Har ingen trädgård. Och att sitta ute och läsa är rena döden. Solen blänker i papprena. Eller så kommer det en jobbig kall vind och förstör allt.
Jag trivs inne.
Får se hur det blir med flyttandet också. Kanske kan jag helt enkelt bara börja fixa inför det. Vi får se, vi får se...
..
Just nu sitter jag helt enkelt bara och slappar. Väntar på att min käre ska ge sig av! haha... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0