Blomsterflickan

..
Påbörjade kransen lite grann idag. Förutom att plocka blommor då. Jag och Orhan tog en prommis ner till myggriket vid ån och plockade blommor! :) På vägen tillbaka viftade vi med alla våra krafter för att bli av med skiten. Och några glada bilister viftade tillbaka och skrattade!
..
..
Känns lite mysigt med blommor var stans i huset. Liljekonvaljen doftar gott. Älskar den. Det är helt smockat ner mot ån och när jag passerar på vägen 10 meter därifrån känner jag doften de sekunder jag cyklar jämsmed. Underbart! :)
..
Orhan diskar nu. Sen ska vi se film. I morgon blir det mycket händelser. Fixa kransen, leverera den, städa huset, fixa för Tamar, fixa för mina tomater och packa! Tjugo över tre går bussen mot Umeå!
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0