Brännan

Fick chansen att sluta tidigt om jag ville. Och jag tog den chansen! :P Så fint väder idag och det är skönt med helg!
Så nu står jag och rotar i köket! Kokar revbensspjäl som vi seda ska grilla. Gör också en glace till den! :) Ska bli gott!
..
Idag kände jag att jag älskade havet. Havet för gott med sig. För det skulle regna idag. Det regnade i Umeå och det regnade in mot landet. Men här var det sol. Strålande sol!
Som en svart vägg reste sig de hotfulla regnmolnen sig bakom skogen. Men de kom aldrig fram. Brisen från havet slog de tillbaka till inlandet. (Där de hör hemma!) Så jag har nog förbättrat brännan idag när jag jobbade med planteringar! :)
.
Måste nog också byta om till något mer lättklätt. Har bränt mig så i nacken och på bröstet. Osså går jag runt i sportbh! :P Fult!
Men det var inte lätt att fota. Men ni kanske ser nå rött och ett vitt streck närmare halsen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0