Brännande mat

Kokar brännässlor så här luktar spenat typ... :) står nu och letar efter roliga saker som flyter upp när jag kokar dem. (Så att det bränner mindre haha) Har bland annat hittat två larver. (lite proteintillstkott) Egentligen skulle jag  inte velat veta av dem. De man inte vet har man inte ont av. Men.. hoppas jag fått bort dem alla. Ska gå igenom igen sen. När det bränner mindre när man petar på dem! :)
..
..
Vi tog just en prommis till ica och inhandlade sånt som var billigt. Plus lite godis till tamar. vilket hon totalogillade. vägrade ens smaka. Katter... men vi får väl ge det till någon random hungrig hund! :)
..
..
Orhan lyckades tillslut få tillbaka datorn till utgångsläge. Så dessa tre dagar var helt i onödan. Datorn är omöjlig att göra något nytt med. den vill vara som den är. inget annat... Nu sitter han och fixar det sista. så kanske jag får spela lite sims ikväll. vilket jag velat göra hela helgen! haha...
..
Nu, back till brännässlorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0