Bröllopet

Hemma! :) Ingen Tamar som kom rusande. Bara grannkatten haha. Men så fort jag kom in och öppnade sovrumsdörren och kollade ut genom fönstret såg jag min lilla flicka. Hojtade hennes namn och hon skrek till och kom rusande! Gav mig en rejäl nospuss och Orhan en rejäl strykning!
Glad att se oss. 
..
Här kommer bilder från bröllopet. (Bildbomd!)
..
I väntan utanför kyrkan innan bröllopet!
..
 
I Kyrkan.
..
Vackra brudparet! :)
..
Vimmel efter bröllopet och innan festen!
..
Från festen!
..
En mycket trevlig dag! Kul att få träffa hela familjen! 
..
Förlåt brudparet för att jag inte gav er bilder. Men det var ju så otroligt tråkig bild. Skulle ni råka se detta och känna att ni saknar någon sorts bild. tveka inte att höra av er! XD haha

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Underbara bilder men vars tog den fina kransen vägen....
Kramar till er alla <3

Svar: Kransen var till min chefs hustru! :) Inte till mig.
Petra

2012-06-24 @ 17:45:44
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0