Ensam hemma

Ensam hemma idag. Känns skönt och lite trist. Háde på nåt sätt sett fram emot att vara med Orhan. Men det kommer ju många, många fler dagar med Orhan i livet.
Ska städa huset idag. Diska. Men också roa mig med sånt man inte kan när en man liksom ockuperar huset. Som´sjunga av hjärtans lust. Saknas ett instrument. Men kanske kan fixa annat sätt. Spela sims aslänge. Se en film som Orhan hatar och äta något Orhan ogillar. (vad nu det kan vara?)
...
Som att vara i Lidköping igen...
..
Ska i alla fall försöka njuta av dagen. Hoppas lite att Orhan kommer hem till kvällen. Känns märkligt jobbigt att behöva gå till jobbet utan att någon är hemma och sover? haha.. Usch vill inte jobba. Har blivit lite jobbtrött. Kan man bli det? Vill nästan alltid sluta tidigare... Försöker nästan inte komma på saker att göra där tills dagen är slut. Men är så illa tvungen. Snart är månaden slut. Gäller att samla timmar!
..
Men idag tänker vi inte på jobb. IDag ska jag bara tänka på mig själv. Bara mig!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika EMini

Ät en rejäl blodpudding! Det gillar ju inte din make. :)

Svar: Om jag hade en... :( Får väl bli matjesill eller nå! XD
Petra

2012-06-26 @ 12:59:21
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0