Ensam hemma...

Ligger här i Lycksele. I farmor och farfars säng i deras sovrum. Med Ulrika. Känns nästan lite fel att sova utan Orhan men han och Burhan (min svåger) kände för att dela en natt tillsammans! XD
..
I morgon bröllop. Ska använda mina röda klackisar för första gången. Känns spännande mest... Stor del kanske för att mina tår ser hemska ut i dem. Har faktiskt börjat fundera på att sälja. De är så snygga. Men jag är rädd att alla kommer glo på mina tår och fundera. "Hur ser hon ut mänskan?" 
De är inte för att de är små. Det är liksom en kombination av att man står på tok för mycket på tå och att början på tårna är utanför "fodralet" så de blir tryckta mot kanten! haha 
..
..
Ja det ska bli mysigt att få vara i farten lite. Tänker på Tamar. På resan hit blev vi plötsligt oroliga att hon gömt sig inne i lägenheten istället för att gå ut. Och då går ju hela våran plan i stöpet då vi fixat för henne så hon skulle kunna ta sig in i ETT rum och vara ute mest. 
Men så får man inte tänka. Hon var ute. Hon har kul ute långt in på småtimmarna och njuter av att få sova i mattes säng eller husses kalsonger!
Min kisse..
..
Undra hur många fåglar vi kommer ha i sovrummet sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0