Familjestunder

Upptagen med familjen kan man säga.
Idag har vi storhandlat i Robertsfors. Passade på att få köra bil. Kul och jag kände mig lite smådålig!
Vi har spelat lite vollyboll och ätit taco! :) 
..
I morgon jobbar jag tydligen inte heller. Skulle egentligen vara bra med en dags arbete till. Men vi klarar oss alltid. Jag får mer tid med päron, syster och svåger istället nu när de är här de få dagarna!
..
..
Skriver lite för flamsigt för att vara intressant känner jag. Får inte ihop om jag vill nåt. Egentligen vill jag nog inget. För jag har inget att säga. Nu ska vi avnjuta glass med rabarberkompott. Och med det vill jag avsluta detta ganska så onödiga inlägg. Får se vad vi hittar på i morgon. Kanske får jag måhända lite mysiga bilder att visa framöver.
..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0