Fisk

Sitter och tänker på fisk.
Hur lite fisk vi äter här. vi köper nästintill aldrig fisk. Eller jo.. nu köpte jag två burkar matje! ;)
..
..
Egentligen gillar jag fisk. Det är jättegott. nån röding i ugnen med grönsaker och grädddig sås. Rökt fisk. Gravad lax. Men jag blir så trött bara vid tanken. Det är så jobbigt och tråkigt att äta fisk.
Inget jag går och längtar efter. Inte alls faktiskt. Fisk ligger på samma nivå som potatismos. (vidrigt) Men i smak ligger det minst på samma nivå som en köttbit.
Märkligt ändå...

Kommentarer
Postat av: Amelia

Fisk är ju det bästa! ;)

2012-06-20 @ 11:02:28
Postat av: il tuo amore ;)

jo, fisk är jette got...men inte mästarmatjes..

2012-06-22 @ 09:00:36
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0