Fredagsmys...

Sitter hemma och njuter av friden. Av känslan att det är helg. Märkligt. Hur man kan bli glad för helg när man bara jobbat två dagar denna vecka?
Jobbar kanske inte i början heller nästa vecka. Beror på hur mycket folk handlar och hur vädret är. Om saker blommar över eller ej. (Ni ska bara veta vilket jobb det är med att gå runt och klippa ner blommor!)
men gott folk. Om ni vill ge mig lite arbete. Gå och handla!
..
..
Var väl föresten studenten på de flesta håll idag. Eller jag vet inte hur det är här i Umeå. Jag slutade då gymnasiet någon gång denna vecka. Och jag vet mina kusiner gjort det.
Jaja.. tror inte vi sålde nåt av stundentblommorna vi köpte hem! XD Så jag får väl hitta på nå annat med dem kanske? (Vore kul att skapa något mer ordentligt än att snitta och fixa i ordning buketter från holland!)
..
Nu ska jag sluta slappa vid bordet och göra nåt vettigt. kasnke spela worms med Orhan! ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0