Full av ideer!

Känns på något märkligt sätt tungt idag! Som om jag glömt bort något väldigt jobbigt jag måste göra. Vilket är rent nonsens. har inget jag behöver göra. Inget tungt alltså. Inget som får mig att bli stressad.
Helg, solsken, fri dag.. ja.. kan det bli bättre?
..
..
Känner mig full av saker jag vill göra idag. Men just nu sitter jag i sängen knappt klädd. (började men liksom tappade farten!)
Plocka brännässlor vore kul. Så kan Orhan (och jag antar jag) försöka göra den där brännässleröran hans mor brukar göra! :P Billig middag om inte annat. Plus en liten friskusprommis i skogen bakom våran lägenhet! ;)
Känner också för att spela spel. Dataspel alltså. Hinner och orkar inte på veckorna! haha ;)
Är skaparsugen. Vill rita och måla. Starta ett nytt projekt kanske. Mina två senaste är på sluttampen nu! :)
Sen är jag så otroligt sugen och full av längtan att få köpa mig en gurka och massa kryddor. Fixa i min lilla "trädgård"! Kan knappt kontrollera mig. Vill gå till handelsträdgården nu och handla. Sen vore det lite småkul att se vad den där kvinnan ska tala om! :)
Sen så vore det otroligt mysigt att få ha lite tid med Orhan. Göra något "ordentligt" tillsammans. Inte bara slötitta på film efter jobbet eller äta tillsammans! XD
..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0