Havet utan charm

Självklart är vädret riktigt trist. Typisk dimma. sån där skit som plötsligt rullar in från skogen. För se havet. De kommer inte bara med goda vindar som trycker bort moln. Nej de kommer in annat också.
Så blir nog ingen utflykt ner till havet. För vad skulle vi se på där? Några meter vatten och sedan en vit vägg? nej charmen med havet är ju just att man kan se så långt tills inget mer finns att se. Inte ens finland kan man njuta av!
..
..
Så.. troligen grillar vi hemma. I alla fall verkar Orhan ha räknat med det eftersom han redan dragit fram en köttbit ur frysen. :P
Och visst kan vi grilla och sitta inne och mysa.
..
Känner dock en stor lust för att gå ut idag och plocka en bukett. All denna daggkåpa gör mig galen. Jag tror jag gillar det stackars gräset. Det är fint. Gillade det i snitt också och här finns massor. Överallt. Orhan suckade tungt i början då jag hela tiden stannade och sa åååååh. Nu har jag vant mig. Det finns daggkåpa här. Man får inte överdriva!
..
God morgon på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0