Hemma tidigt

HEMMA!
Fick skjuts hem. Plus att jag slutade tidigt. Lyx.. ;)
Jag visste att Orhan var och handlade samtidigt som chefen sa till mig att jag kunde plantera klart astrarna och städa golvet i ett av växthuset. Sen fanns det inte mycket mer att göra.
Jag ringde Orhan och började sedan plantera i ett huj. Supersnabbt! Fanns ingen anledning att hänga där när solen skiner som den gör idag. Jag slutade gärna tidigt.
Sopade golvet mitt snabbaste då Orhan redan var klar och väntade på mig. Självklart frågade kund efter kunde om priser på blommor jag inte visste om. Så fick rusa till kassan och fråga ideligen. Sån är jag. Trots att jag ville iväg så bryr jag mig om kunden och ger dem superservice! XD
..
Orhan lagar middag nu. Kanske kan vi äta ute. Ska måla lite idag. Baka bröd. Bara vila. Jag är så otroligt trött. Måste somna tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0