Hurtigt

God morgon!
Somnade nåt så oerhört tidigt (för att vara mig) igår.
Vi drog spontant till Robertsfors. Anledningen var att vi såg alla fantastiska midsommarpriser i reklambladen att vi kände att vi var tvugna att handla lite. Vi hade egentligen inte tänkt handla förrän jag fått min lön. Alltså efter bröllopet vi ska på nu i helgen.
..
..
Jag hann inte mer än komma hem från jobbet. Hälsa på min svägerska i webkamerna (alldeles röd och svettig), se hur Orhan möblerat om i hemmet och planerat me tavlor, börja med middagen och sluta för att duscha och göra mig fin på 5 minuter innan vi sprang till bussen.
..
Väl hemma igen var jag så trött så jag hann inte göra något alls. Låg och läste bredvid Orhan medan jag väntade på att han skulle bli klar så jag kunde sitta lite vid datorn. Eller spela worms med honom. Men det blev inget med det. Jag somnade där... mellan tio och elva... (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0