Intresseföreningen antecknar...

Då Orhans diskande drar ut på tiden tänker jag förtälja er om min dag! 
Intressant ha?
..
Trodde aldrig jag skulle orka med en hel dag. var trött redan när jag började cykla och flämtade upp för den första uppförsbacken. Det är illa. På riktigt. Gäspade dessutom hela vägen.
Värmen i växthuset tog kål på mig och jag tog tidig lunch för att inte svimma. Bälgade min flaska vatten och sen fick jag inget mer då vattenkranens kalla sida hade slutat fungera. Varmvatten var inget jag längtade efter... Dessutom är vattnet där så bakteririkt... 
..
(Så här smart ser jag ut framför datorn. I våran ganska fula soffa. Ser fram emot att hamna i ett permanent boende och att ha pengar till att få lägga ner kraft på att få det fint!)
..
Näe.. har inte så mycket intressant att fötälja om. Slutade med att jag jobbade till halv sex istället. men var nästan påväg hem vid tre! haha så det kan gå! :) Men nu har jag jobbat ihop hyran så nu kan jag vila och tänka på pengar till mat istället. Det är roligare...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0