Kvinnan

Har inte hänt mycket. Men lite små detaljer jag gärna delar med mig av.
..
Hennes arm blev plötsligt oerhört lång. Så jag ska bort hennes, nu ganska osynliga, hand. Så ser det ut som att den är i den stora ärmen! ;)
Har målat dit lite mer ljusblänk. Ska satsa på skuggor nästa gång.
Som ni ser målade jag benet på bordet på fel sida. haha.. Så bordet ser knäppt ut. Men.. det får vara en sån där lustig detalj man upptäckta och klaga lite på!
..
Så här plottrigt är ästan för svårt att måla. Nästan så jag är lite för nöjd. (jag som är så darrig på hand och inte tycker om att måla plåttrigt. jag är den sortens människa som gillar tempo och att hafsa ihop!) Men ske se om jag kan göra det lite mera levande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0