Morgontrött

Hade svårt att stiga upp i morse. (morse och morse. Är fortfarande morgon. Men ni hajar!) Tamar hade som vanligt traskat runt och försökt tugga på saker för att göra mig irriterad och vakna. Men till slut tog hon till det ständigt fungerande tricket.
Hon satte klorna i madrassen och drog sig upp långsamt mot mig. (Så har jag dock aldrig sett henne göra) Och gav mig en rejäl tungkyss på munnen. 
När man får en sådan morgonpuss. Ja då kan man ju inte annat än att stiga upp!
..
..
Skulle lagt mig tidigare igår. Var egentligen trött där vid tio men jag fick veta att Orhan skulle komma hem och stannade uppe tills han kom. Pratade lite och spelade worms. Ja.. vi var nog inte i säng förrän tolv. Lite småkorkat!
..
Arbete idag. YEY! haha.. Sedan kommer familjen på besök idag. Ska bli kul. Jag ska nog kunna genomlida denna dag på arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0