Nationaldagen

Blev en riktigt mysig dag. Vi hade utflykt i min "trädgård" istället. :) Sedan tog vi en prommis till sjön på andra sidan E4! Var inte alls så långt som jag trott! :P En stor fin sjö också. Som jag tycker det borde gå att fiska i!
Gillar verkligen naturen här omkring också. Inte lika barrig som i Slätte. Plus att det överallt växer blommor jag inte känner igen. antingen har jag varit blind eller så är allt så annorlunda här! Så grönt och frodigt! Vackra blommanade träd istället för granar. Fullt med stensöta och massa gulliga små vita blommor istället för kottar, barr och lingonris! Ja... jag är kär i naturen här...
Tog massa med fina bilder men de får ni se i morgon. Nu måste jag försöka sova. ska jobba i morgon. Så vare sig jag vill eller kan ska jag sova nu! I alla fall snart.
Vi avslutade kvällen med film! Orhan har redan lagt sig till rätta medan jag skrev detta och det skulle inte förvåna mig om han sov innan jag avslutat. Just typiskt....
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0