Oro

Kryper i magen när det är dags att ge sig av. Man liksom njuter av att vara stilla men så går tiden sin stilla gång och plötsligt kan man inte längre sitta och bara sitta.
Man måste upp. Fixa matlådan. Kolla håret! Få klart det man inte fixat tidigare. Dra på sig skorna och dra iväg!
Plus att bara för att det är annorlunda idag. En halvtimme tidigare får jag för mig en massa. Att det är fel tid. Att han råkade skriva fel.
Jag hatar att göra fel. Det är det värsta som finns. Har läst smset flera gånger nu. Men jag måste skärpa mig. Kan ju inte bli värre än att jag är där för tidigt. Inte ens mitt fel om det nu skulle vara så! Och varför skulle han vilja att jag kom en halvtimme tidigare. halv nio. Det är ju som att bara komma i tid till kaffet!
..
..
Nej.. nu får det vara slutskrivet här. ska gå och pussa på Orhan och hans morgonandedräkt. Tala om för honom att Tamar inte fått mat. Sen måste jag ge mig. Tiden går som sagt var...

Kommentarer
Postat av: Ulrika Emini

Det finns nog inget svårare än att slita sig från sin man på morgonen! Han är så oemotståndligt söt och det är obeskrivligt lockande att somna om mot hans mjuka och varma bröst.

...Det låter som ett utdrag ur en roman, men jag tror att du förstår vad jag menar. ;)

2012-06-13 @ 11:19:09
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0