Shopping

Idag ska jag äntligen köpa min gurka och mina kryddor. (kanske en lång murgröna..) alltså bär det av till jobbet på ledig dag. (någon stans inom mig finns en rädsla för att de där ska tycka jag är knäpp) Men jag behöver ju bärhjälp och det är så jobbigt att behöva handla mitt i arbetandet. haha...
Så senare idag ska jag fixa mitt kryddlandskap! :D göra plats i fönstret för gurkan och fixa i ordning min kryddbänk! Mitt stenlandskap... har redan lagt en rejäl stock från havet där...
Mina körsbärstomater börjar bli röda föresten. (stor glädje!)
..

Men just nu är jag ensam hemma. Orhan är ute och motionerar på cykeln. Jag tycker jag får nog med motion med att cykla till jobbet. Hehe... Så jag har rätt att sitta hemma! Inomhus och lyssna på traktorerna, fåren, fåglarna, humlorna.. osv.
..
Idag är en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0