Sommar

Idag var det sommar. Varmt och skönt. Satt ute på lunchen och drack den märkliga vinbärsdrycken. Solen stekte stenhårt och det var vindskyddat. Ja till och med den irriterande vinden var skön idag. Vilket jag använde som start på trevligt kallprat med flera av kunderna. (sånt man ska syssla med så de tycker jag är trevlig!) haha...
..
..
Har blivit fint brun på armarna så kanske borde klä mig mer lättklätt om det är lika fint nästa arbetsdag! Så jag får en mindre bonnig bränna. I morgon jobbar jag inte. Men på Fredag. Så i morgon tänker jag och Orhan gå ner till havet och grilla. Om vädret är lika fantastiskt! :) Då ska jag få med kamera med minneskort också så ni får se hur vi har det! haha
..
Nu ska jag fortsätta njuta av att i morgon är en ledig dag. Alltså behöver man inte lägga sig alls i tid. Tror jag ska måla lite nu. Medan Orhan ser fotboll. Holland-Tyskland. oh så ointressant...
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0