Sommarben

Har shorts på mig idag till jobbet. och det nästintill känns jobbigt. Att stå där i mesiga mukisshorts!
Men jag hade inte mycket annat att komma med.
Tydligen ska det bli 22 grader så det ska väl gå an att hänga i växthuset i shorts.
..
..
Tror jag drömde i natt att jag skulle gå någon stans med bara ben och hade glömt raka. Ja hela drömmen gick ut på att få tid att raka. Men tamar krånglade. Min familj. Alltså mamma, pappa och syrran höll på och skulle någon stans och jag var tvungen att ta hand om deras lilla stuga. Samtidigt tillredde jag en fläskkarre i ugnen och såg på Ariel. Så jag sprang runt i min handduk och gjorde allt. Försöka hålla mig undan så pappas studiogäster inte skulle se mig. (Var väl nåt band där!) Men jag tror faktiskt att jag i slutändan hann fixa det.
Men det var i drömmen det... Mina riktiga ben är beklädda med osynliga små blonda hårstrån! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0