Sömnbrist

Jag kan inte sova.
Den där irriterande stressade känslan är där. Men med tanke på att jag inte jobbar i morgon gör det absolut inget att jag ligger här och har trist! :P
Eller trist och trist. Sitter ju vid datorn. Tänker spela lite spel och njuta av någon film. Hoppas nästan jag inte somnar alls. Vore skönt... Vill att solen går "upp". (Missförstå mig rätt!) Tamar börjar skrika och det rycker i Orhans nerver...
Orhan sover som en bebis. Det är orättvist och irriterande. Ensam och allena ska man ligga här och tycka synd om sig själv och sina stressade känslor. Det är nu han ska vakna och krama mig. Säg "Piccolina" och föreslå att vi går upp, dricker varm choklad och ser på simpsons istället.
haha...
God natt till er som sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0