Språk

Snart bär det av... Mot Lycksele.
Gjorde kransen klar i morse och ni ska få se bilder. (Har packat kameran) De blev då blommig. Bara Lite grönt. Mycket färger. Eller jag körde på blått och rosa och jag tyckte den blev fin. Lagom stor blev den också! :) (största problemet!)
..
Vi sitter och tittar på språklektioner i romani, svenska, norska och italienska. Skrattade mest åt romanin som gjordes av en väldigt högljudd kvinna. Hon riktigt ropade bokstäverna med magmusklerna. Och skrek orden! Jag försökte lära mig som henne. Så man låter som en riktigt romanikvinna! ;) (De är ganska högljudda på riktigt...)
..
Men snart måste vi fixa det sista. För Tamar och mina tomater. Om lite mer än en halvtimme är det dags att promenera mot busshållplatsen. 
Glad midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0