Teproblemet

Varje morgon gör jag mig en kopp te. En stor härlig kopp te!
Men jag lyckas aldrig dricka upp den. Knappt att jag kan dricka hälften!
Varför?
Jo för att den alltid är så fruktansvärt het. Och när jag ska till jobbet så hinner jag inte sitta där och avnjuta den i en timme.
Det är otroligt tråkigt att varje morgon behöva hälla ut en kopp med te och mjölk. Så ovärt...
Man kan säga att så har det varit hela mitt liv då jag druckit te och varit på väg någon stans på morgonen! haha
Hur löser man det?

Kommentarer
Postat av: Ulrika Emini

Man kokar lite svalare te, alternativt slutar med det. Tänk vad mycket te du har förspullit under dina dagar! Kuku...

2012-06-18 @ 08:35:41
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0