Trött och sliten

Är så otroligt trött och seg och känner inte alls för att cykla till jobbet. Det brukar gå över... väl där. Lite arbete, lunch. Sen går det bättre. Får hoppas på det idag också.
Kunde inte somna igår då det var så oerhört varmt. Jag vill öppna fönstret men får inte. Utan fick istället ett packe man över mig. Täcken och låg inklämd på några centimeter av sängen. Slutade med att jag slängde mig runt och sov med huvudet på fotändan. Då somnade jag... några timmar för sent...
..
..
Hellre vill jag nog sitta hemma. Pyssla lite med den där kransen jag fick förfrågan om. För det ska bli kul. 
Packa lite för resan till bröllopet.
Men man ska jobba! Och faktiskt är det ju bara en dag kvar. Idag är sista dagen. Sen "vila"!

Kommentarer
Postat av: il tuo amore;)

picola...i prommis i will make it better for next night;)

2012-06-22 @ 08:55:09
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0