Tur på E4:an

Blev oerhört imponerad av mig själv då jag hittade vägen till min farbor. Trots att jag bara varit där en enda gång innan. och då körde jag inte. Plus att det var vinter. Men jag bara körde från klarhet till klarhet! :P
Var trevligt där. Vi blev bjudna på god middag och var på alla loppisar i stan. Jag och Orhan fyndade sims-spel, en kött-termometer, skålar osv. eller en hel del fyndade mor till oss! ;)
..
Bilden är ju egentligen från ratan. Men jag hittade inget bättre.
..
Idag är sista dagen min familj. Sen är det tomt hus igen. Jag, Orhan och Tamar. Ska bli skönt och lite trist. Har varit med händelserikt med dem här. Tror nog det är bra för mig och Orhan också. Att inte jämt vara ensamma och vardagliga! 
..
Nu vill jag ha te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0