Work in progress

Min Johannes Vermeer! :)
Ska bli nå människor framför (såklart) ett fönster! Har bara hunnit med bakgrunden. För nu ska jag minsann måla ordentligt. Haha. Nej hade kladdat på de här innan så var så illa tvungen att måla en bakgrund först för att få lite koll på det hela. Tycker bakgrunden blev fin! (Enligt mig alltså!)
..
..
Gallret på fönstret blev katastrof men man behöver ju inte stå och råglo på just det!
Tavlan blev väl lite vä utstickande för att vara på en skuggad och ganska kladdig vägg. Men fixar det sen. Det får torka nu så ska jag skissa dit mina små finklädda människor! :)
Föresten ser jag ju nu på fotot att väggen har fått en lutning! haha
..
Medan detta torkar ska jag väl börja på Salvador Dali!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0