Arbete

Ska jobba i morgon!
Plötsligt ringde chefen och den ena var sjuk den andra upptagen så om jag ville, med så kort varsel, fick jag komma och hjälpa han i morgon.
Varför inte?!
Dock behövde jag stövlar då växthuset stod i decimeterhögt vatten. haha bra att jag inga har. Tror jag en gång hade ett par. MEn jag vet inte om de är hemma eller trasiga?!
Han skulle i alla fall försöka fixa det. Till och med hämta upp mig så jag slapp promenera! :P
..
Men jag måste nog ringa igen, om han inte gör det. Hur länge ska jag jobba liksom. Ska man ta med en lunchlåda haha..
Är både spänd, nervös och glad nu. Ska bli kul att få komma igång. Men mest är jag nervös för att planera bara med han. Då måste jag ju vara trevlig ju! XD Och att jag inte riktigt vet vad jag ska göra!
Men det löser sig. Jag hade hoppats sen innan att någon skulle bli sjuk så jag kunde få jobba lite. Få hem pengar till hushållet!!!
..
Typiskt att det inte var på Fredag istället så hade jag sluppit arbetsförmedlingen! XD
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0